قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی

هر آزمایشگاهی برای انجام آزمایشات خود باید از شیشه آلات آزمایشگاهی استفاده نماید. به همین جهت، این لوازم، از پر کاربرد ترین لوازم آزمایشگاه هستند. در ادامه به بررسی انواع و قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی می پردازیم. همراه ما باشید.

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی پر کاربرد

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی به صورت تکی و عمده در تک پیرکس انجام می شود. انواع ظروف پر کاربرد مانند ارلن مایر، استوانه مدرج، بورت، بالن، اتصالات شیشه ای آزمایشگاهی و … که از جنس شیشه پیرکس و بوروسیلیکات ساخته شده اند را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما بخواهید.

بیشتر بخوانید: انواع ارلن آزمایشگاهی

کاربرد های شیشه آلات آزمایشگاهی

شیشه آلات و ظروف شیشه ای از وسایل پر کاربرد آزمایشگاهی است که برای جا به جایی و انتقال، نگهداری، اندازی گیری مواد آزمایشگاهی و … کاربرد دارند.

انواع شیشه آلات آزمایشگاهی پرکاربرد

بسته به قابلیت و عملکرد ظرف ها، ای لوازم در انواع مختلفی تولید می شوند.

لوله آزمایش شیشه ای

این لوله ها برای نگهداری، نمونه گیری، گرم کردن و ترکیب نمونه ها کاربرد دارند.

بالن شیشه ای

بالن ها کاربرد های فراوانی در آزمایشگاه ها دارند. انواع مختلفی از مدل های بالن مانند مدل های ته گرد، بالن های ته صاف، بالن تقطیر و … که برای کاربرد های مختلف استفاده می شوند.

ارلن شیشه ای

ارلن ها از لحاظ طراحی، به شکل مخروطی هستند و یکی از پرکاربرد ترین شیشه ها برای جوشاندن و تبخیر و ترکیب مایعات هستند.

بشر شیشه ای

بشر ها نیز از ظروف آزمایشگاهی پر کاربرد هستند که برای ترکیب کردن، برداشتن مقدار مشخصی از مایعات، گرم کردن مواد و … مورد استفاده قرار گرفته است.

امروزه تنوع در ظروف شیشه ای بسیار بالاست و باید قبل از شروع کار، بسته به نوع آزمایشگاه و محیط آزمایشگاه، خرید شیشه آلات آزمایشگاه را انجام دهید.

تک پیرکس عرضه کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با مناسب ترین قیمت هاست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت ها می توانید از طریق شماره های داخل سایت با ما در تماس باشید.

[contact-us]

پاسخ به متداول ترین سوال ها

[wp-faq-schema accordion=1]

پانوشت: شیشه آلات آزمایشگاهی , قیمت شیشه آزمایشگاهی , خرید عمده شیشه آزمایشگاهی 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *