خرید بشر

بشر (Bécher) یکی از تشکیلات و شیشه آلات آزمایشگاهی است. برای خرید بشر ابتدا باید اطلاعاتی در مورد انواع بشر، کاربرد بشر و فرق ارلن و بشر به دست آورد.  جنس بشر ها اکثرا از نوع شیشه پیرکس است و معمولا برای هم زدن مواد به کار برده می شود و شکل ظاهری آن ها استوانه ای با کف تخت و مدرج است.

انواع بشر آزمایشگاهی (از نظر جنس)

  • بشر شیشه ای
  • بشر پیرکس
  • بشر پلاستیکی
  • بشر فلزی

خرید بشر آزمایشگاهی

فرق ارلن و بشر

ارلن هم مانند بشر یکی از تجهیزات آزمایشگاهی است، ولی تفاوت هایی با بشر دارد. ارلن ها دهانه باریکی دارند، ولی بشر دهانه پهن تری دارد. بنابر این بخار کمتری از آن خارج می شود. به همین دلیل ارلن ها را می توان از طریق چوب پنبه یا شیشه آلات مسدود کرد. ولی بشر را نمی توان مسدود کرد. نکته مهم در کار با بشر این است که نباید محصول به مدت طولانی در بشر بماند، زیرا به دلیل دهانه گشادی که بشر دارد، مواد به سرعت تبخیر می شود.

کاربرد بشر آزمایشگاهی

ترکیب و هم زن محلول ها

گرم کردن مایعات و نمونه ها

حل کردن محلول ها و مواد شیمیایی

انتقال و برداشتن حجمی از محلول ها

انواع بشر (از نظر شکل ظاهری)

بشر قد بلند: ارتفاع این بشر ها بیشتر از قطر آن است و می شود گفت تقریبا دو برابر قطر آن است. این نوع مناسب انجام تیتراسیون است و بیشتر به بشر بوژیلوس معروف است.

بشر متوسط: این نوع در کار های معمولی ازمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

بشر پهن یا قد کوتاه: قطر بشر بیشتر از ارتفاع آن است (ارتفاع نصف قطر) و چون سطح تماس زیاد است معمولا برای گرم کردن و حرارت دادن به مواد استفاده می شود. این بشر معمولا  مناسب کار کریستالیزاسیون است.

خرید بشر آزمایشگاهی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، بشر ها یکی از لوازم پر کاربرد آزمایشگاهی هستند که برای گرم کردن و ترکیب مواد کاربرد دارند. بشر های قد بلند، قد کوتاه و پهن بسته به کاربردی که دارند استفاده می شوند. همچنین بشر ها از نظر جنس نیز انواع مختلفی دارند که تمامی آن ها کاربرد خاص خود را دارند.

تمامی این فاکتور ها در تعیین قیمت بشر های آزماشگاهی تاثیر گذار هستند. در صورتی که قصد خرید بشر آزمایشگاهی را دارید می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در واحد فروش ارتباط برقرار کنید.

[contact-us]

 

برای مشاهده محصولا تک پیرکس و انواع بشر اینجا کلیک کنید.

 

پاسخ به متداول ترین سوال ها

[wp-faq-schema accordion=1]

پانوشت: بشر آزمایشگاهی , خرید بشر آزمایشگاهی , قیمت بشر آزمایشگاهی , تفاوت ارلن با بشر , تفاوت بشر با استوانه مدرج , بشر ارزان قیمت , بشر پلاستیکی , شیشه آلات آزمایشگاهی  , شیشه پیرکس , بشر پیرکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *