تجهیزات آزمایشگاهی تک پیرکس

گروه تک پیرکس به عنوان یکی از فروشگاه های تجهیزات آزمایشگاهی دارای سابقه چندین ساله می باشد.تک پیرکس از مجهزترین فروشگاه های آزمایشگاه است که انواع وسایل و تجهیزات را داراست.

خدمات تک پیرکس

فروش انواع تحهیزات آزمایشگاهی

تحویل فوری لوازم آزمایشگاهی

مواد شیمیایی و شیشه آلات

ارلن، بشر، لوله آزمایش، شیشه ساعت و …

درباره تک پیرکس بیشتر بدانید

گروه تک پیرکس (سهامی خاص) با هدف واردات و تولید انواع تجهیزات آزمایشگاهی مانند شیشه آلات، مواد اولیه به دنبال ارتقاء و رشد دانش در میهن مان و همچنین روند رو به رشد کیفیت تولید در صنعت تاسیس شده است.

تک پیرکس با دارا بودن تیمی از افراد متخصص و با تجربه، توانسته است که در چند سال اخیر آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی زیادی را تجهیز و راه اندازی کند.

تک پیرکس توانایی تامین قطعات یدکی تجهیزات ازمایشگاهی و دستگاههای آزمایشگاهی خریداری شده توسط مراکز که دچار مشکل گردیده اند را دارا می باشد.

تک پیرکس نامی ترین فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی

ارتباط با تک پیرکس

نشانی ما

کرج، جاده ماهدشت، بعد از محمدشهر، شهرک جعفرآباد، خیابان شهید ناطقی، کوچه بهشتی پلاک 70

شماره تماس

تلفن همراه 09123628294
واتساپ 09027938520

شماره تماس

تلفن دفتر02636333663

مزیت خرید از تک پیرکس

ارسال تجهیزات آزمایشگاهی

مشتریان گرامی از تمامی نقاط ایران میتوانید بعد از خرید کالا آن را توسط (پست ، آژانس ، تیپاکس ، پیک و…) به راحتی دریافت نمایید

گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش

تک پیرکس با بهره گیری از نیرو متخصص و با تجربه بعد از خرید محصولات، خدمات پس از فروش را نیز برای مشتریان در نظر گرفته است.

تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی

نصب و راه اندازی، کالیبراسیون، سرویس، تعمیر تجهيـزات آزمایشگاهی ، تعمیر دستگاه آزمایشگاهی مورد نياز مراكز آموزشی و صنعتی

مشاوره خرید تجهیزات آزمایشگاهی

با ارائه مشاوره دقیق فنی، اطلاع رسانی جامع، مطلوب و با اتکاء به سال ها تجربه کاری و بهره گیری از کارشناسان متخصص در بخش فروش، اقدام به دادن مشاوره خرید می کند.

پرفروش ترین محصولات