شیشه گاز شور

شیشه گاز شور یکی از تجهیزات و شیشه آلات آزمایشگاهی است که به عنوان بطری گازشور نیز شناخته می شود.  از این وسیله می توان برای جدا سازی ناخالصی ها در گاز ها استفاده کرد. تک پیرکس ارائه کننده انواع شیشه گاز شور با مناسب ترین قیمت ها و بالا ترین کیفیت می باشد. برای اطلاع بیشتر درمورد قیمت شیشه گازشور با شماره های تک پیرکس تماس حاصل فرمایید.


بیشتر بخوانید: انواع بورت آزمایشگاهی و روش کار با آن ها


شیشه گازشور چیست؟

همانطور که گفته شد این ابزار برای جداسازی ناخالصی در گاز ها کاربرد دارد.  گاز شور از دو لوله ی ورودی و خروجی تشکیل شده است. از دیگر کاربرد های این ابزار در مواقعی است که به عنوان مثال، اگر کسی بخواهد جریان گاز دی اکسید کربن را با بخار آب اشباع کند از این وسیله استفاده می کند. همچنین برای خشک کردن جریان های گازی به عنوان مثال، عبور دادن جریان گاز از بین اسید سولفوریک، جهت حذف کردن ناخالصی های آب. این ابزار بسته به نوع کاربرد در حجم های مختلفی از ۵۰ سی سی تا ۱۰۰۰ سی سی ساخته می شوند.

بیشتر بخوانید: بطری گاز شور

شیشه گاز شور

کاربرد ها

  • جهت جداسازی ناخالصی موجود در گاز
  • قابل استفاده در آزمایشگاه های شیمی

ویژگی ها

  • دارای اتصالات سر سنباده ای
  • مقاوم در برابر اسید ها
  • دارای اتصالات قابل تعویض
  • ساخته شده از جنس شیشه بوروسیلیکاتی (پیرکس)

مطالعه بیشتر : کاربرد بشر آزمایشگاهی 


خرید شیشه گازشور

فروشگاه تک پیرکس عرضه کننده انواع تجهیزات آلات آزمایشگاهی،  پیرکس، تجهیزات  آزمایشگاهی و انواع ارلن گاز شور و بالن گاز شور و … می باشد. شما می توانید برای خرید این محصول با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

قیمت

قیمت بطری گاز شور با توجه به نوع و سایز آن متفاوت است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

[contact_us]

پاسخ به متداول ترین سوال ها

[wp-faq-schema accordion=1]

پانوشت: بالن گاز شور، خرید شیشه گاز شور، فروش شیشه گاز شور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *