بطری درپیچ دار

بطری درپیچ دار آزمایشگاهی، از مهمترین ظروف آزمایشگاهی است. یا توجه به نوع کاربرد ، برخی از این بطری ها مقاومت شیمیایی و حرارتی بالایی دارند. برخی از این شیشه ها از شیشه ی بوروسیلیکات یا پیرکس ساخته شده اند که دلیل مقاومت در برابر حمله شیمیایی و حرارت، بسیار کاربردی هستند.

بطری درپیچ دار

این بطری ها ایده آل ترین وسیله برای ذخیره کردن، مخلوط کردن و انتقال مواد و حلال ها می باشد. ابن شیشه ها دارای دو نوع ساده و قهوه ای می باشد.

ویژگی های بطری درپیچ دار

دارای درب پیچی و رینگ آب بندی از جنس پلی پروپیلن

دارای درجه بندی رنگ سفید

لعاب مقاوم

قابلت اتوکلاو کردن

ساخته شده از شیشه بوروسیلیکات

مقامت شیمیایی و حرارتی بالا


بالن آزمایشگاهی چیست؟


در یکسری از ماده ها به دلیل حساسیت به نور، از شیشه های رنگی استفاده می شود. این مهم ترین تفاوتی است که شیشه رنگی با شیشه ساده دارند. در باقی موارد از نظر جمی و … تفاوتی نمی کند و این شیشه ها مانند شیشه های رنگی از جنس پیرکس ساخته شده اند. بطری های در پیچ دار دارای حجم های متفاوتی هستند که روی آن ها توسط یک لعاب مقاوم به حرارت و مواد شیمیایی درج شده است .

بطری درپیچ دار

خرید بطری در پیچ دار

خرید شیشه آلات آزمایشگاهی برای استفاده در آزمایشگاه های علمی، کارخانه جات و منازل بسیار رایج است.  قبل از هر چیزی باید بدانید که کاربرد این بطری ها برای نگهداری از مایعات مختلف است. فروشگاه تک پیرکس عرضه کننده انواع بطری های در پیچ دار، قیف آزمایشگاهی، بالن، ارلن مایر و دیگر شیشه آلات آزمایشگاهی می باشد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت بطری در پیچ دار و انواع آن با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

[contact-us]


بیشتر بخوانید: تفاوت ارلن با استوانه مدرج


پاسخ به متداول ترین سوال ها

[wp-faq-schema accordion=1]

پانوشت: بطری درب پیچ دار , بطری در پیچ دار , شیشه درپیچ دار , شیشه مایعی , شیشه پودری , بطری GL دار , بطری قابل اتوکلاو  ,  بطری در پیچ دار رنگی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *